Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produktach objętych gwarancją, towar należy odesłać.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.537000483 lub adresem mailowym annalechowska@megaaranz.pl

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: annalechowska@megaaranz.pl lub telefonicznie: +48.537000483. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Tryb postępowania w przypadku reklamacji jakościowych tapet

1.

Przed rozpoczęciem tapetowania należy sprawdzić zgodność numerów tapet oraz numery serii poszczególnych rolek. Należy uznać, że tapety mogą nieznacznie różnić się odcieniem od wzornika. Tapety sugerowane przez producenta we wzorniku jako zestaw, są to de facto odmienne wzory i mają prawo się różnić.

2.

Po rozpakowaniu rolki należy obejrzeć ją pod kątem występowania ewentualnych wad. W przypadku stwierdzenia wad klient powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt w miejscu zakupu tapety i zwrócić wszystkie rolki wraz z etykietami w stanie nienaruszonym.

3.

Klient powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją tapetowania oraz oznaczeniami graficznymi zamieszczonymi na etykiecie dołączonej do każdej tapety.

4.

Należy założyć, że każda wada jest wykrywalna po dokładnym obejrzeniu tapety po rozpakowaniu, a najpóźniej po przyklejeniu do ściany pierwszej rolki. W związku z tym, po wyklejeniu jednej rolki należy odczekać do jej wyschnięcia i powtórnie sprawdzić efekt. Wyklejenie przez klienta więcej niż jednej rolki wadliwej tapety, oznacza akceptację jakości i nie ma podstaw do reklamacji.

5.

W przypadku podjęcia decyzji o reklamowaniu tapet ze względu na wykrytą wadę, Klient powinien dostarczyć wszystkie zakupione rolki wraz etykietami, w tym także próbkę wyklejonej rolki z widoczną wadą, do miejsca zakupu. Można dodatkowo przesłać/dostarczyć zdjęcia wytapetowanej ściany z widoczną wadą, jednakże spełniają one jedynie rolę informacyjną i nie stanowią podstawy do uznania reklamacji.

6.

Sprzedający zobowiązany jest wypełnić z klientem zgłoszenie reklamacyjne, oraz w razie potrzeby do udziału w oględzinach na miejscu tapetowania, a także oceny efektów tapetowania.

7.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni w trybie zwykłym, a w przypadku konieczności zlecenia ekspertyzy, do 28 dni od momentu otrzymania reklamowanych tapet wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.

8.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń produktu, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera w momencie dostawy.

9.

W przypadku uznania reklamacji Dystrybutor zobowiązuje się do przyjęcia reklamowanych rolek lub dokonania wymiany wadliwego towaru. W przypadku wymiany towaru, Dystrybutor nie gwarantuje, że tapety z tej samej serii produkcyjnej pozbawione będą podobnych wad fabrycznych.

10.

Wszystkie roszczenia wynikające z nieprzestrzegania w/w zaleceń (koszty robocizny, usuwania tapet oraz ponownego tapetowania, kleju itp.) nie będą uznawane za uzasadnione w związku z czym, nie podlegają rekompensacie wynikającej z wadliwości tapet.

Reklamacja fototapet

Przy zakupie fototapet reklamacja jest możliwa tylko w przypadku przesłania produktu w nienaruszonym stanie. Przed przyklejeniem fototapety należy ją rozwinąć (tzw. bryty) i sprawdzić, czy nie posiada ona wad jawnych (deformacji, przebarwień itp.)., ponieważ fototapety już naklejone nie podlegają reklamacji.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwrot produktu nietypowego wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy, co jest zgodne z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty powstałe w wyniku zamówienia nietypowego. Kupującemu przysługuje nadal prawo do reklamacji, również w przypadku towarów wykonanych na zamówienie indywidualne

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszty transportu zwrotu pokrywa kupujący.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za towar. Koszty transportu zwrotu pokrywa kupujący.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl